درباره ما

سلام
محمد رضا کرمی هستم کارشناس ارشد مارکتینگ.( MBA ) 

 فوق تخصص مراقبت های پوستی از آکادمی KLAPP آلمان

مشاور حرفه ای  کسب و کار 

تجهیز و راه اندازی درمانگاه  ( کلینیک  ) تخصصی پوست و مو  از سال ۱۳۸۱

آموزش  و مشاوره مدیریت مراکز درمانی در بالاترین سطح استانداردهای داخلی و بین‌المللی 

واردات و صادرات انواع تجهیزات پزشکی ، لوازم و کالاهای مصرفی تخصصی پوست ، مو و زیبایی


از سال ۱۳۷۰ ( در سن ۱۵ سالگی ) بصورت پارت تایم در زمینه های مختلف کسب وکار فعالیتم را شروع کردم .

در آن زمان سال اول دبیرستان بودم و آموزش و پرورش طرحی را بعنوان کارآموزی اجرا میکرد ، این طرح بصورتی بود که دانش آموزان دبیرستانی در هفته یک روز را باید در کسب و کارهای خصوصی حضور داشتند و کار می‌کردند.  تا با فضای کسب وکار ، مخصوصا کسب وکارهای خصوصی آشنا می شدند .و کم کم بعد از ۴ سال میزان مهارت خود را در سطح قابل قبولی بالا میبردند . و اکثر نوجوانان هم سن و سال من در ۳ ماه تابستانها که مدرسه تعطیل بودهم در همان شرکت ، کارگاه ، مغازه یا کارخانه کار میکردند . برخی از بچه ها هم در کسب و کار پدرشان فعالیت داشتند . به شخصه این طرح آموزش و پرورش را مثبت میدانم و نمیدانم چرا آموزش و پرورش این طرح را بعدها دیگر اجرا نکرد . 

کسب و کارهای متعددی را تا سال ۱۳۷۹ تجربه کردم ولی به لطف پروردگار مهارت خوبی در یافتن کالاهای مورد نیاز تجار داخلی از کشورهای مختلف مانند : چین ، ترکیه ، هنگ‌کنگ،  تایلند ، دبی و... پیداکردم و همزمان متوجه شدم به علم آکادمیک این کار هم نیاز دارم که کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی و کارشناسی ارشد را رشته تخصصی ( MBA ) خواندم و بعد از آن هم دوره های مختلف مرتبط با مارکتینگ شرکت میکردم . مانند نورومارکتینگ ، دیجیتال مارکتینگ ، تواید محتوا ، بازاریابی پارتیزانی ( با لطف استاد پرویز درگی ) ، و از همه مهمتر مذاکره بصورت تخصصی و... 

ورود من به حوزه کسب و کار در ارائه خدمات لاکچری پزشکی ( زیبایی ) به پیشنهاد یکی از دوستانم که در همین صنعت مشغول بود  از اواخر سال ۱۳۸۰ شروع شد .
 آن زمان اوج فعالیت و شلوغی کارم بود. تهیه کالا از کشور های مختلف برای تاجرهایی که مشتریم بودند  و همزمان فرصت خوبی بود برای واردات پوشاک برند و با کیفیت که باعث بهره وری و کاهش هزینه های سفر و ترخیص کالا میشد خرید و ارسال کالا برای مغازه عمده و خرده فروشی پوشاک ( با همکاری و شراکت  دوست عزیزی که بسیار به من لطف داشتند در بخش مغازه پوشاک بازار بزرگ تهران ) و شروع فعالیت در زمینه انواع کالاها ، لوازم و تجهیزاتِ خدمات پزشکی لاکچری که با تهیه و ارسال انواع  فیلرها ( ژل های قابل تزریق برای زیبایی صورت ) بوتاکس ، مزوتراپی ، دستگاه های لیزر و...انجام می‌شد.

و در اصل کالاهای تخصصی زیبایی باعث شد ورود پیدا کنم در زمینه سرمایه گذاری ، تاسیس ، تجهیز و راه اندازی ، هماهنگی بخش های مختلف کلینیک مانند نیروی انسانی متخصص ، پزشکان ، پرستاران ، کادر درمان ، کادر اداری ، اطلاع رسانی و تبلیغات  ، لوازم مصرفی ، تعامل و اخذ مجوز های لازم از وزارت بهداشت و اجرای قانونمند و بسیار حساس و ضروری کلیه فرآیندهای ارائه خدمات و...
کالاها بصورت برگ سبز مسافری و یا تجاری ترخیص میشدند.
از آن زمان تا کنون همراه با استفاده از آموزش های اساتید بزرگوارم بعلاوه کسب تجربه در طراحی و اجرای   چندین درمانگاه ( کلینیک) تخصصی پوست و مو در تهران و شهر های دیگر فعالیت داشته ام . و آموزش به نیروی انسانی برای سرمایه گذاران،  مدیران ، و کارکنان این مراکز هم بخش جدایی ناپذیر فعالیت در این زمینه بوده است.

و خروجی فعالیت هایم ، حضور در برنامه های زنده تلویزیون بعنوان کارشناس ، باعث شد  با بکار گیری تجربه اساتید و علوم آکادمیک ؛ کسبِ مدال‌ها،  تندیس ها ، مدارک و تقدیرنامه های معتبر داخلی و بین المللی را دريافت کنم .( واین دستاوردها بدون همراهی کار گروهی که فعالیت در ۳ مارکت مهم بود ، حاصل نمی شد )
از اوایل زمستان 1398 که شرایط برون سازمانی کرونا ، که همه دنیا را فرا گرفت ، مدل کسب و کارها دستخوش تغییراتی شد ، همان گونه که در علم مارکتینگ آموخته بودم ، مدل کسب و کاری را طراحی کردم که مورد نیاز مردم بود.زیرا سبک زندگی جامعه تغییر کرده ، پس ما هم باید تغییر میکردیم. 

 از طرفی مرداد ماه سال 1399 در اثر یک تصادف که ماشین به من برخورد کرد که از ناحیه پای چپ دچار معلولیت شدم و هنوز از 2 عصای روی ساعد برای راه رفتن کمک میگیرم .زیرا به دلیل خرد شدگی زانو ، پای چپم کوتاه شده و چند رشته عصب آن آسیب دید که باعث شد نتوانم روی پای چپم بایستم.ولی این معلولیت باعث نمیشود که منفعل باشم و در  زمانی که بستری بودم طراحی این سایت و فروشگاه را انجام دادم .
 ما از سال ۱۳۸۰ تا کنون با نیاز افراد مختلف به لوازم زیبایی ، آرایشی و بهداشتی آشنا هستیم و در ارتباط بوده ایم و در فضایی کاملاً دوستانه بهترین خدمات و کالاهایی را که برای خودمان می‌پسندیم برای مراجعه کننده ها و مشتریان عزیزمان ارائه کرده ایم .

ما همیشه سلامتی را بر زیبایی مقدم دانسته ایم و با در نظر گرفتن تعداد زیاد عوامل تاثیر گذار بر سلامتی و زیبایی کالاهایی را از تولیدکننده های ممتاز داخلی و بین‌المللی با دقت زیاد در کیفیت محصولات انتخاب کرده ایم و در اختیار عزیزان قرارداده ایم .

خودمانی بخواهم عرض کنم ما که کالاها را برای مشتریانمان تهیه میکنیم از هر تولید کننده ای تهیه کنیم به هرحال سود معقولی را در نظر می‌گیریم.  پس چه بهتر که کالاهایی را تهیه کنیم که مرغوب و عالی هستند و باعث رضایتمندی شما از کسب نتایج بسیار خوب و خرید مجدد شما عزیزان می‌شود.

ما تضمین میکنیم کالاهای در سایت همگی اورجینال و اصلی هستند و مورد تائید وزارت بهداشت و سازمان غذا و داروی کشور و دارای تائیدیه های بین المللی هستند. 

ما قیمت کالاها ، مرغوبیت و ممتاز بودن کالاها ، اصل بودن و کُپی نبودن کالاها  را ضمانت می‌کنيم.زیرا معتقدیم فردی که کالایی را از ما خریداری کرده است مانند یکی از اعضای خانواده خودمان است . مادر ، پدر ، خواهر و برادر خودمان است که قرار است از مزایای محصولات بهره مند شود.

شما با خیال آسوده کالای مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و استفاده کنید . و در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی برای خرید محصولی را داشتید می‌توانید قبل از خرید از متخصصان ما مشاوره تخصصی بگیرید. و پس از اطمینان از محصولی که برای رفع نیاز شما است آن را تهیه کنید و در سریعترین زمان کالا را دریافت کنید.

و در صورتیکه هنگام مصرف هم پرسشی داشتید می‌توانید از متخصصان ما راهنمایی دریافت کنید.
همچنین اگر فرد یا شرکتی قصد همکاری با ما را دارد ، بسیار خرسند می شویم.
(( لطفا بخش همکاری با ما را ملاحظه بفرمائید ))